bar dla wszystkich

bar dla wszystkich
bar dla wszystkich

Wysokokaloryczne przekąski

To może wydawać się trudno uwierzyć, że niektórzy ludzie są rzeczywiście chce przybrać na wadze, ale istnieją. Niezależnie od tego, ze względów zdrowotnych, skrajne uzdatniania fizycznego, stan tymczasowy, trwały stan lub dla rozwoju mięśni, są chwile, kiedy Ty lub ktoś wiesz może trzeba umieścić na jakimś ciężarem. Żywność o wysokiej zawartości kalorii to świetny sposób, aby umieścić na tej potrzebnej masy.

Mimo konieczności jeść pokarmy o wysokiej kaloryczności może wydawać się „kawałek tortu” (niewielkie pun przeznaczone), to po prostu nie jest takie łatwe. Wysokie kalorii nie powinno oznaczać pustych kalorii. Nie można po prostu jeść pączki i batoniki przez cały dzień i oczekiwać, aby spełnić Twoje potrzeby żywieniowe. Nie można załadować na słodzonych napojów gazowanych. Że te rzeczy mają kalorii, ale nie będą napędzać organizmowi niezbędnych składników odżywczych. można osiągnąć szczyty cukru, cukru, awarie i inne bóle głowy dolegliwości fizyczne. Jeśli jedzenie dieta bogata w tłustych, takich jak frytki, na pewno spakować na funtów, ale będzie również w grupie ryzyka chorób serca, podwyższony poziom cholesterolu, cukrzycy i innych problemów zdrowotnych.

bar dla wszystkich

Ważne jest, aby uświadomić sobie, gdy szukasz żywności wysokiej kaloryczności żywności o dużej gęstości jest to, że będą wyższe w kalorii liczyć. Na przykład, podczas gdy sałata, ogórki, pomidory są zdrowi, ale również zawierają duże ilości wody. Nie są one bardzo gęste. Tak po wyborze zdrowej żywności, nie będzie spełniać swoje wysokiej kaloryczności potrzeb żywnościowych.

bar dla wszystkich

Gdy szukasz wysokiej kaloryczności żywności, chcemy także mieć pewność, aby zrównoważyć te kalorie z odżywianiem. Oto kilka top pokarmy wysokokaloryczne do wyboru:

Peanut Butter – dodać kilka dodatkowych kalorii z masłem orzechowym przez cały dzień.
Artykuł dzięki: