bar gazda zakopane

bar gazda zakopane

bar gazda zakopane Posypać migdałami na jogurt. Dodaj nakrętki smoothie.

Produkty mleczne – Wybierz z szerokiej gamy zdrowych przetworów mlecznych oraz mleko, jajka, jogurt grecki jogurt (zwłaszcza) i serów. Dodaj ser do śniadania, lunchu i kolacji … i przekąsek, w celu zwiększenia ilości kalorii w ciągu dnia. Dodanie sera do warzyw to świetny sposób, aby dodać kalorii do swoich owoców i warzyw. Przekąska na nich razem lub stopienia sera nad warzyw. Spróbuj dodać serek jako rozprzestrzenił się na całe twoje kanapki ziarna lub okładów. Jogurt jest świetnym miejscem na koktajl, który może być wykorzystany na śniadanie lub przekąskę.

Pełnoziarnisty Węglowodany – Znowu szukamy, aby uniknąć wysokich cukrów. Wysoko przetworzonych węglowodanów na drodze białe pieczywo, biały ryż i chipsy są włączone do cukru szybko w organizmie. Spójrz na całe ziarna węglowodanów, takich jak 100% pieczywo pełnoziarniste, quinoa i ryż pełnoziarnisty. Spróbuj zanurzając całe krakersy ziarna w hummus dla wielkiej środku dnia przekąskę.

Inne Zdrowe Węglowodany – makaron, ziemniaki (nie smażone), bataty i płatki owsiane są inne przykłady zdrowych węglowodanów, które można dodać kalorii. Jeśli jesteś głodny dla niektórych frytki, zrobić pieczonego słodkiego ziemniaka wersji. Smakowite kalorie bez smażonych i tłustych pułapek!

Omlety – Wspaniałą rzeczą jest omlety można po prostu zachować na dodanie elementów, aby zwiększyć swoje kalorie! Jest to wysokiej kaloryczności żywności http://www.serwis-pc.org.pl/gdynia.php można zrobić z żywności wysokiej kaloryczności! Start z jaj, gotować omlet na maśle, dodać ser, różne warzywa i dobre białko, i masz bardzo pożywne wysokokaloryczne śniadanie. Możesz także zrobić omlet na obiad lub kolację.

Makarony i sera – Nie mówimy wstępnie zapakowane śmieci tutaj! Dobrym domowych garnek jakiegokolwiek rodzaju jest wielki.
Artykuł dzięki: